искать любое слово, например smh:

205 definitions by Laura

 
36.
a place where hoes and prozzies get their buisiness done... its cheap and cheerful, perfect
chingy goes to the holiday inn, innit
автор: laura 17 июня 2004
 
37.
good marijuana.
"I got some bubonic product and then we chilled for a bit." -Snoop Dog
автор: Laura 21 февраля 2004
 
38.
1. To have a sour/mean look on your face.
That skank tried to dance with my man and I was mean mugging.
автор: Laura 10 декабря 2004
 
39.
a guy or a girl that u arnt going out with, and u only use them 2 make out and do nasty stuff.
i dnt want a girlfriend but i wanna hook up buddy
автор: laura 4 июля 2004
 
40.
The relationship between CSI's Catherine Willows and Warrick Brown
example of the yobling relationship:
Warrick: Hey Catherine.
Catherine: Yes?
Warrick: Can we talk?... About this?
(He lifts his hand up with the wedding ring)
Catherine: Sure.
Warrick: You know what happened to Nick. It just got me thinkin'. Life is so short, you know. It's almost... so much shorter than we wanna have to believe.
Catherine: Live for the day.
Warrick: Exactly. I ah... I went ahead and asked this young lady I've been seeing, Tina, to marry me.
Catherine: You know that I'm happy for you?
Warrick: Yeah?
Catherine:.. yeah.
Warrick: Well, it also feels like you're not so happy for me.
(long pause)
Catherine: Warrick... you know the thing that makes a fantasy great is the possibility that it might come true. And when you lose that possibility, it just kinda...sucks.
автор: Laura 29 июня 2006
 
41.
an aquarium filter that fish trying to escape from said aquarium dislike, as it cannot be stopped by shoving a rock in it.
Curse you AQUASCUM!!!
автор: laura 18 апреля 2004
 
42.
em
the coolest bestest person in the world, my best friend, w/o her i'd be dead, hahaha control 5
I love em!!!!!
автор: Laura 3 февраля 2004