A crappy, try-hard version of Australia that claims to have the best beaches in the world (pfft!) yeah if yellowy dirty sand is your thing then fine...i much prefer the soft, long, white sandy beaches of Australia with perfect waves (that are actually surfable) unlike that gay shit you call a beach in California...hahaha and what surfers are actually surfers in California? There is no such thing as a REAL surfer in California! So quit blapping on about all your O.C pretty, rich people shit, coz there are pretty rich people everywhere (not just in California ok!)and as a matter of fact people are more liberal and free in Australia than they are in California...so you're not that fucking great! California is more like the home of wannabe surfers, loser skater-punks, hardcore gangstas and plastic surgery gone bad!
Ricky from L.A: "Yo Man! Sup dawwwg! wanna catch some trippin waves??"

Bob from Australia: "fuck off cunt, i'll fuckin knock ya one if you talk that shit again..Fuckin wanker!"
автор: u r cool 10 апреля 2005
Laughing stock. pathetic excuse for a state.

state whose people are dumb enough to want an actor as their governor.
Don't send me to california, i'd rather go to hell.
автор: california knows how to suck 4 октября 2003
The Gay State
All the faggots live in California !!!
автор: Faggot 11 апреля 2004
The 2nd best state in the U.S. behind NY
lets got to california, nah f*ck cali.......NY NIGGA!!!!!!
автор: Anonymous 11 октября 2003
State that gives homage to five types of people:

1) Preppy, blonde, cell-phone clad seventeen year old girls.
2) Rejected goths and skater punks/dudes
3) Corrupt Politicians
4) Celebrities
5) Soccer Moms
1: Oh, how do you like my new leather coat?

Oh, girl, it's so the rage this season. Like, oh my god!

2: Dude, you wanna go crash the mall?
автор: Sage 22 декабря 2003

Бесплатная ежедневная рассылка

Введите адрес Вашей электронной почты, чтобы бесплатно получать от нас Слово Дня каждое утро!

Электронные письма отправляются с адреса daily@urbandictionary.com. Мы никогда не будем отсылать Вам нежелательную почту.

×